20 Ağustos 2013 Salı

Mutlu Et Beni izle – Hysteria – Türkçe Altyazı 720p HD izle




İzlemek için => Mutlu Et Beni izle – Hysteria – Türkçe Altyazı 720p HD izle
Victoria dönemi Londra’sında geçen ve benzersiz bir oyuncu kadrosunun yer aldığı bu arsız romantik komedi, dünyanın ilk vibratörünün nasıl icat edildiğini anlatıyor. Sene 1880. Meslektaşlarının orta çağdan kalma uygulamaları karşısında hayal kırıklığına uğrayan genç doktor Mortimer Granville, özel el hizmetleriyle kadınların “histerilerini” tedavi eden Dr. Dalrymple hesabına çalışmaya başlar. Bu hizmete talep o kadar artar ki Mortimer durumla başa çıkamaz hale gelir. Arkadaşı Edmund ile birlikte vibratörü icat ederler ve bu icat inanılmaz başarı kazanır. Bu sırada Mortimer, Dr. Dalrymple’ın güzel ve fevkalade aykırı kızı Charlotte’a âşık olur.
FİLMSİTENİZ.COM iyi seyirler diler...

Yönetmen : Tanya Wexler

IMDB Puanı: 6.7


İzlemek için => Mutlu Et Beni izle – Hysteria – Türkçe Altyazı 720p HD izle

Mutlu Et Beni izle , Mutlu Et Beni izle 2011 izle , Mutlu Et Beni izle 2012 izle , Mutlu Et Beni izle 2013 izle , Mutlu Et Beni izle 720p izle , Mutlu Et Beni izle altyazılı , Mutlu Et Beni izle altyazılı izle , Mutlu Et Beni izle filmi 720p izle , Mutlu Et Beni izle filmi full izle , Mutlu Et Beni izle filmi hd izle , Mutlu Et Beni izle filmi izle , Mutlu Et Beni izle fimi , Mutlu Et Beni izle full izle , Mutlu Et Beni izle full seyret , Mutlu Et Beni izle hd izle , Mutlu Et Beni izle hemen izle , Mutlu Et Beni izle hızlı izle , Mutlu Et Beni izle izle , Mutlu Et Beni izle kaliteli izle , Mutlu Et Beni izle seyret , Mutlu Et Beni izle sinema çekimi izle , Mutlu Et Beni izle takılmadan izle , Mutlu Et Beni izle tek parça 720p izle , Mutlu Et Beni izle tek parça full izle , Mutlu Et Beni izle tek parça hd izle , Mutlu Et Beni izle tek parça izle , Mutlu Et Beni izle tek parça tamamını izle , Mutlu Et Beni izle tüçe dublaj , Mutlu Et Beni izle türkçe altyazılı , Mutlu Et Beni izle türkçe altyazılı izle , Mutlu Et Beni izle türkçe dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder