7 Ağustos 2013 Çarşamba

Bana Bir Soygun Yaz izle – 2012 full izle



İzlemek için => Bana Bir Soygun Yaz izle – 2012 full izle
Bir iş için Ankara’ya gitmek üzere olan Onur’a, Hacamat Hüso bir arkadaşına gönderilmek üzere tanınmış bir pastanenin şekerlemelerinden bir kutu teslim eder. Aynı gün uzatmalı sevgilisiyle yaptığı tartışma sonucu aldatıldığını düşünen Leyla, Onur’un bütün eşyalarını ve şekerleme kutusunu benzin dökerek yakar. Sokakta kalan Onur, Leyla’nın onu her kapıya koyduğunda yaptığı şeyi yapar ve çocukluk arkadaşları olan Fiko ile Süleyman’nın birlikte yaşadıkları eve gider. İki gün sonra başlarına hiç düşünmedikleri bir şey gelir. Hacamat Hüso adamlarına apar topar yakalattığı Onur ve Fiko’yu bir depoya getirtir. Dayak yiyip hırpalanan Onur ve Fiko hala ne olduğunu anlamamışlardır. Öğrendiklerinde şok olurlar. Dayağın sebebi Onur’a teslim edilen ve Leyla yaktığı için Hacamat’ın arkadaşına ulaşamayan şekerleme kutusudur. Dahası, kutuda şekerleme değil elli bin euro vardır. İşte o an, kaderlerinin değiştiği andır.

Yönetmen : Biray Dalkıran

IMDB Puanı: 4.9


İzlemek için => Bana Bir Soygun Yaz izle – 2012 full izle

Bana Bir Soygun Yaz 2011 izle , Bana Bir Soygun Yaz 2012 izle , Bana Bir Soygun Yaz 2013 izle , Bana Bir Soygun Yaz 720p izle , Bana Bir Soygun Yaz altyazılı , Bana Bir Soygun Yaz altyazılı izle , Bana Bir Soygun Yaz filmi 720p izle , Bana Bir Soygun Yaz filmi full izle , Bana Bir Soygun Yaz filmi hd izle , Bana Bir Soygun Yaz filmi izle , Bana Bir Soygun Yaz fimi , Bana Bir Soygun Yaz full izle , Bana Bir Soygun Yaz full seyret , Bana Bir Soygun Yaz hd izle , Bana Bir Soygun Yaz hemen izle , Bana Bir Soygun Yaz hızlı izle , Bana Bir Soygun Yaz izle , Bana Bir Soygun Yaz kaliteli izle , Bana Bir Soygun Yaz seyret , Bana Bir Soygun Yaz sinema çekimi izle , Bana Bir Soygun Yaz takılmadan izle , Bana Bir Soygun Yaz tek parça 720p izle , Bana Bir Soygun Yaz tek parça full izle , Bana Bir Soygun Yaz tek parça hd izle , Bana Bir Soygun Yaz tek parça izle , Bana Bir Soygun Yaz tek parça tamamını izle , Bana Bir Soygun Yaz tüçe dublaj , Bana Bir Soygun Yaz türkçe altyazılı , Bana Bir Soygun Yaz türkçe altyazılı izle , Bana Bir Soygun Yaz türkçe dublaj izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder